2015. január 20., kedd

Apa születésnapja

Apa 40 lett. Én nagyon vártam ezt a napot,Ő nem annyira. :) Sok meglepetéssel készültem,és borzasztóan izgultam,h akkora örömet tudjak szerezni,mint amekkorát szeretnék. Nagyot! :) Első nap ebéd volt,kis meglepetéssel,tortával. Csinosba öltözött a család összes tagja,ebédelni mentünk, ünnepeltünk. :)
Az étteremben tartózkodást és a csinosba öltözést a gyerekek hamar megunták,alig várták,h a kertben játszhassanak újra.







Másnapra szerveztem a második meglepetést,kerti partit,és Zoli olyan rokonait hívtam meg,akikkel még sohasem találkozott. A nagybátyját,annak feleségét,és az unokatestvéreit. Akkora volt a meglepetés,amekkorára számítottam. Óriási! :)
András,a kisebbik unokatestvér hozta magával a csodamasináját,és kattintott pár képet.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése